12 ore, alta imagine!

De-abia semnasem pentru campania de reBranding pentru Trivas Grup si incepusem cu partea de analize. Nu stiam nimic de participarea la targul de profil de la Romexpo. Nici nu ni s-a cerut sa ne implicam. Am mers in seara dinaintea deschiderii evenimentului sa ducem 7 rollup-uri (machetate de noi, la cererea clientului). Standul, desi avea aceeasi forma de 7-8 ani, nu ne-a placut. Nici nu am vrut sa ne gandim ca cele 7 rollup-uri ar aparea printre produsele expuse. Cel mai mult ne-a deranjat problema de selectie a vizitatorilor, impactul vizual si faptul ca in vecinatate era un concurent cu un stand modular si modern. A nu se intelege ca era un dezastru standul, ci ca era in disonanta cu viitoarea imagine a companiei. Trebuie sa fim constienti ca fiecare companie are o specializare. Trivas Grup sunt profesionisti in instalatii si solutii de profil.

Am cerut permisiunea sa facem rapid mici modificari. Le vedeti in imaginile 2 si 3. Impactul a fost senzational. Compania a fost invidiata de concurenti si parteneri si s-au rezolvat problemele de interactiune fortata. Practic, exista o receptie (a trebuit sa pastram masa) unde erau triati vizitatorii si mergeau la masa de discutii numai cei cu care existau sanse de reusita. In plus, nu s-a facut risipa de materiale promotionale si cadouri. Toate acestea in mai putin de 12 ore, niciuna oficiala de lucru. Am primit incredere pentru un targ extern. Va tinem la curent.

Nu uitati sa ne urmariti!

trivas

Inainte

1

Dupa

 

inainte-si-dupa