Cheia din comportament

Cum ne place sa complicam lucrurile, chiar si pentru un client normal, asa cum este un cartier de vile, am decis sa apelam la automatismele noastre. S-a dat tema sloganului pentru brand si au inceput procedurile sistemice. Dupa cateva zile (sa nu credeti ca lucrurile sa intampla la secunda) am decis: Am ajuns acasa! De ce? La aceasta intrebare, va raspundem tot cu o intrebare: Plecati de la birou. Vorbiti la telefon cu prieten, rude, etc. Ce spuneti cand ajungeti in fata casei? Da. “Am ajuns acasa!”. Nu trebuie sa va spunem ce impact are acest mesaj in subconstient si, mai ales, suprapus pe vizual si asociat cu un lucru de interes. A placut clientului si impactul a fost unul pozitiv. Ce am inovat aici? De fapt am folosit o strategie pentru altceva. Este ca si cum ai face un BCG pentru angajati.

Nu uitati sa ne urmariti!
P.S. A folosit cineva (BCG pentru angajati si a functionat teribil de bine. Persoana respectiva a fost avansata la nivel mondial).